Opportunités de carrière chez Extron

  • Bureau: Extron Europe
  • Lieu: Amersfoort, Netherlands / Frankfurt, Germany
  • Département: Sales
  • Nombre de postes vacants : 1
CUSTOMER SUPPORT GERMANY

 

Customer Support - Germany

 

Are you an experienced Customer Support Professional in a Business to Business environment with excellent verbal and written communication skills in German and English? Then Extron is looking for you at its international HQ in Amersfoort.

 

Job Description

 

The position of Customer Support is a sales and support position within a technical environment handling sales and general technical issues.

 

General Responsibilities:

 

  • Develop and maintain close relationships with resellers
  • Develop technical knowledge and understanding of the audiovisual market
  • Work closely with (field) management and sales team
  • Provide excellent customer service
  • Support of all Extron products
  • Issue and follow-up on quotations
  • Handle customer requests
  • Ensure database accuracy
  • Coordinate the Extron Institute attendees and participate in lunches and/ or dinners with customers
  • Assist in resolving minor client issues
  • Utilize marketing tools such as website, catalog and price guide
  • Know sales policies and procedures and reseller pricing levels

 

Must have skills:

 

  • 2 years of experience in a B2B customer service department
  • Technically literate or have affinity with technical products
  • Native-level German speaker with excellent verbal and written communication skills and fluent in English.
  • Initiative, adaptability, representative and professional attitude
  • Strong attention to details, highly organized, computer literate
  • Ability to prioritize tasks and requests
  • Ability to work well in a fast-paced professional office environment

 

Our offer:

 

  • Extensive training programs
  • Top industry salary
  • International environment
  • Professional teams
  • And more.

Depuis 35 ans, Extron, qui a son siège social à Anaheim en Californie, est l'un des principaux fabricants de solutions d'intégration audiovisuelles professionnelles. Les solutions Extron permettent l'intégration de signaux audio et vidéo dans les systèmes de présentation des salles de conseil, des centres de formation et de démonstration de produits, des amphithéâtres, et d'autres environnements high-tech. Notre philosophie est fondée sur trois principes : Service, Support, et Solutions, symbolisés par l'acronyme S3. Extron respecte ces principes et se positionne parmi les premiers fournisseurs de produits et formateurs de l'industrie audiovisuelle professionnelle.

Extron occupe une position de leader dans l'industrie audiovisuelle et s'engage à préserver la qualité de service irréprochable exigée par ses clients. À travers notre philosophie de Service, Support, et Solutions S3, nous orientons nos efforts vers la satisfaction continue de nos clients. Nos clients sont le fondement même de nos activités et nos collaborateurs contribuent activement à assurer la continuité de ce partenariat.

Pour accélérer notre croissance, nous sommes actuellement à la recherche de collaborateurs qualifiés souhaitant saisir une opportunité de carrière professionnelle et enrichissante.

Veuillez envoyer votre CV par fax, courrier, ou e-mail (candidatures électroniques au format PDF uniquement), accompagné de vos exigences salariales à :

Extron USA
Human Resources
1025 E. Ball Road
Anaheim, CA 92805
États-Unis
Fax: 714.687.6378
jobs@extron.com

Prière de ne pas téléphoner
Politique de l'employeur d'égalité d'accès à l'emploi

Extron Europe
Human Resources
Hanzeboulevard 10
3825 PH  Amersfoort
Pays-Bas
Fax: +31.33.453.4061
nl-jobs@extron.com

Prière de ne pas téléphoner
 

Extron Asia
Human Resources
135 Joo Seng Road #04-01
Singapour 368363
 
Fax: +65.6383.4994
jobs-sgp@extron.com

Prière de ne pas téléphoner
 

Extron Middle East & Africa
Human Resources
Dubai Airport Free Zone
F13, PO Box 293666
Dubai, Émirats Arabes Unis
Fax: +971.4.299.1881
jobs-dxb@extron.com

Prière de ne pas téléphoner
 

Poser sa candidature au poste de « Customer Support Germany »

Une erreur est survenue. Veuillez réessayer plus tard.